بزرگترین مرجع ونمایشگاه صنعت چوب ایران

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

پارکت لمینت کلاسن - classen

پارکت کلاسن ،محصول کشور آلمان،دارای کلاس پارکتac 3 /ac 4/ ac5 می باشد.نوع قفل و کلیک پارکت فلت، دوطرف شیار دار و چهار طرف شیار دار می باشد.سطح برجستگی پارکت،صاف براق و صاف مات،برجسته طرح چوب، لایه رویی پوشیده شده از اکسید الومینیوم،طرح سرامیکی و طرح چرم می باشد. پارکت کلاسن عرضه شده در عرضهای 16 سانتیمتر،19سانتیمتر و 28 سانتیمتر می باشد.
لایه زیرین پارکت کلاسن (classen)با دو حالت فوم دار و بدون فوم با لایه سابیده شده اوجینال ضد رطوبت و خش وضد سایش عرضه می گردد. پارکت کلاسن آلمان دارای قفل پی وی سی آبی رنگ در عرض پارکت برای جلوگیری از باز شدن پارکت برای تحمل بار سنگین می باشد ، گرمایشی از کف و مقاوم در برابر آب و چیزهای نوک تیز می باشد.


تلفن :77657613/4-021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ام دی اف کاستامانو ترکیه - Kastamonu MDF

شرکت کاستامونو ترکیه تولید کننده ام دی اف ملامینه درسایز بزرگ 366*183 و 280*122 با مغز ام دی افی که خود شرکت تولید میکند. این شرکت ام دی اف خام با دانسیته بالا را دراختیار شرکت های دیگر هم قرار می دهد . حتی این شرکت کارخانه جدید خود را در کشور روسیه احداث کرده و ام دی اف با مغز کاستامونو روسیه را روانه بازار نموده است. ضحامت ام دی اف های تولیدی این شرکت عمدتا 16میل و 18میل می باشد.
شرکت کاستامونو درزمینه تولید اچ دی اف HDF هم توانایی خود را با تولید لمینت با چند برند به رخ رقبای خود کشیده است.

تلفن :77657613/4 -021





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران

ام دی اف ایگر اتریش - Egger MDF

مزایای ورق های MDF Egger می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

• در برابر خراش به مقدار زیادی مقاوم است تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز نمایید.
• در ورق های ملامین و پلی گلس تولیدی شرکت ایگر اتریش به مرور زمان تغییر رنگ ایجاد نمی شود که خود باعث تولید عمر این ورق ها می باشد.
• لبه های این ورق بدون درز می باشند که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
• مقاومت در برابر سایش
• درخشندگی و براقی
• روکش ملامینه دوطرفه

ام دی اف ایگر اتریش هم به صورت براق وهم به صورت مات موجود است که از آنها می توان به صورت ترکیبی هم در کابینت آشپزخانه استفاده نمود. ام دی اف های ایگر اتریش مات ، دو رو می باشند .


تلفن :77657613/4-021

 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران

پارکت لمینیت وی پارکت (WiParquet)

پارکت لمینیت وی پارکت (WiParquet)محصول کشور آلمان می باشد،ضخامت این نوع لمینت 10 میل می باشدودارای ضریب تراکم پذیری ، ac 5 می باشدکلیک مربوط به لمینت وی پارکت دارای نری ومادگی خیلی قوی و مناسبی می باشد.ضخامت پارکت لمینیت وی پارکت (WiParquet) باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد.لمینت وی پارکت فلور آنتی باکتریال می باشدونفوذ پذیری کمی نسبت به رطوبت داردودارای رنگ هاوطرح های متنوعی می باشد.
متراژ هر باکس این نوع لمینت 2،16متر مربع می باشد.
ابعاد هر باکس 160 عرض* 1286 طول می باشد. بهترین لمینیت و کف پوش و مناسب برای هر محیط است. لمینت وی پارکت (WiParquet) موجود در شرکت ac4/8 میل می باشد. پارکت لمینیت وی پارکت (WiParquet) دارای 31 طرح ورنگ در ضخامت 8 میل میباشد و AC5 و AC4می باشد.

تلفن :77657613/4-021




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران

پارکت لمینت کریگر(Krieger)

پارکت لمینت کریگر(Krieger)محصول کشور چین و تحت لیسانس آلمان می باشد،ضخامت این نوع لمینت 8 میل می باشدودارای ضریب تراکم پذیری ، ac 4 می باشدکلیک مربوط به لمینت زنیت دارای نری ومادگی خیلی قوی و مناسبی می باشد.ضخامت این لمینت باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد.لمینت زنیت فلور آنتی باکتریال می باشدونفوذ پذیری کمی نسبت به رطوبت داردودارای رنگ هاوطرح های متنوعی می باشد.
متراژ هر باکس این نوع لمینت 1،885متر مربع می باشد.
ابعاد هر باکس 194 عرض* 1215 طول می باشد. بهترین لمینیت و کف پوش و مناسب برای هر محیط است. لمینت کریگر(Krieger) موجود در شرکت ac4/8 میل می باشد.لمینت کریگر(Krieger) دارای 14طرح ورنگ در ضخامت 8 میل میباشد و همگی AC4می باشد.

تلفن :77657613/4-021

    

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران

قیمت ام دی اف لاتو - Latho MDF

ام دی اف لاتو محصولاتی هستند از مجموعه کارخانجات لاتو ایتالیا که در پدرونا دل گروپا ایتالیا مستقر است. شرکت لاتو عمده تولیدات خود را منحصر در ساخت ورق های ام دی اف با روکش چوب طبیعی نموده است. صفحات ام دی اف این برند در ابعاد 122*244 با ضخامت 18 میلی متر میباشد.  هفت تیپ از محصولات ام دی اف لاتو در ایران برای کاربری های گوناگون مربوط به طراحی داخلی عرضه می گردد.


دسته بندی هریک از تیپ ها بر اساس نوع بافت و الگوی بصری که به دست می دهد تعریف می گردد. که در هر تیپ بنا به رنگ آن صفحات ام دی اف نام گذاری گردیده اند به طور مثال در تیپ "ای" شش رنگ ابانو (آبنوس) ،نرو(سیاه)،نوچه(گردویی)،روور اسکوور(بلوطی تیره)،رووره(بلوطی) و ونگه قرارداده شده است

    


 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران

ام دی اف لوکس پن

ام دی اف لوکس پن به قطر 16 میلیمتر در ابعاد 183 در 244 سانتی متر در رنگ های ساده به دست مصرف کننده می رسد، که از نظر ابعادی هم قیمت با ام دی اف های هایگلاس ترک خواهد بود.
ام دی اف لوکس پن ترکیه نسل جدید ام دی اف پلی لاک ضدخش براق و مات در ابعاد 183 × 244 در ضخامت 16 میل در رنگهای منحصربفرد وخاص ساخت کشور ترکیه جهت اطلاعات بیشتر و سفارش تماس بگیرید.
در حال حاضر ام دی اف لوکس پن در تنوع 50 رنگ موجودی انبار دارد و به زودی 20 رنگ جدید دیگر نیز مجموعه 70 رنگی ام دی اف لوکس پن را تکمیل خواهد کرد.


تلفن :77657613/4-021


قیمت ام دی اف لوکس پن ترکیه ،فروش ام دی اف لوکس پن ترکیه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نمایشگاه چوب ایران